Blåljus och sirener

Mycket har hänt sedan sist när jag bloggade men jag skall försöka att ta och blogga lite mer och oftare som jag har fått mail ifrån er läsare om.

I måndags så var jag på ett väldigt viktigt möte och även min pappa var med för att det är som jag brukar säga att det är bättre att vara fler med både ögon och öron än färre personer. Mötet gick bra och fler möten blir det med samma personer i fortsättningen.

Drog hem under lunchen och inom "Allans Korv" där det blev hämtmat för att ta hem och äta. Hann bara slänga i mig maten innan jag skulle iväg på nästa möte fast detta mötet var faktiskt riktigt trevligt. Var på en arbetsintervju som jag faktiskt tror på. Asså att jag kommer få, men vi får se. Under tiden som jag var på arbetsintervju så hade jag ett par missade samtal ifrån olika personer. Även ett nummer som jag absolut inte kände igen. Ringde upp numret och det var en arbetsgivare som jag hade skickat mitt CV till som den personen hade "nappat" på. Blev verkligen dunder GLAD!!!!!!!!!!! :-) Skall på den intervjun på torsdag morgon. Snälla håll tummarna för mig då att jag verkligen får det jobbet, hade verkligen behövt det!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Bjöd Emi på middag då det blev potatisbullar, korv, bacon och lingonsylt. Gott, gott!! Senare på kvällen så blev det även tjejjouren.

 

Kvällen slutade riktigt illa för min del pga att någon hade ätit pepparkakor med mandlar i och det reagerade jag på väldigt stark pga att senare på kvällen eller ja när jag kom hem ifrån jouren så blev det in med både blåljus och sirener med Ambulans och allt. Kände INTE alls för det men vad har jag att välja på att fortsätta att leva eller inte.

Snälla och underbara Frida kom till akuten och gjorde mig sällskap i massor med timmar. Verkligen dunder gulligt utav henne, hon är verkligen en kompis som man verkligen skall vara rädd om till 100 000 %. :-)

 


Igår tisdags så var jag på ett möte det bestämdes både + & - men så är det väl på alla möten, oftast iallafall. Var även ute en hel del var även i affären för att handla inför att jag hade bestämt mig för att baka lussekatter/ lussebullar.

Och så blev det också. 64 st lussekatter/ lussebullar blev det minsann. Och det blev även Johanna´s nya goda mat recept som jag fick från ett tag sedan utav en kompis. Över gott blev det så skall bjuda en god vän på det imorgon tänkte jag. ;-)

 

 

Och till slut så blev det.....

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!