Yves Rochers

Hej!

Nu är det snart dax för modevisningen på Entrés köpcentrum i Malmö.

Jag kommer att vara på plats på Entré klockan 08:45, modevisningen äger inte rum förrän klockan 14:00 cirka. Kommer att sitta i sminkrummet vid klockan 09.00 på morgonen och det kommer att bli Yves Rochers som kommer att fixa sminket på mig. Och håret minns jag inte vem det skulle vara som skulle fixa det på mig.

http://www.yves-rocher.se/control/main/ 

Självklart kommer jag att ha med mig min kamera och jag kommer att fotografera så mycket som möjligt! Har även blivit uppringd utav en tidning om det var sydsvenskan eller om det var kvällsposten det minns jag inte men det kommer jag att märka förr eller senare som skall följa mig som en svans efter mig. Hihi.... :-)

Fotona kommer jag att lägga upp på bloggen på söndag eller måndag. Det ska bli jättekul att gå modevisning igen det var ett tag sedan sist.

Talade med Jessica innan idag och fick då reda på att lilla H skall gå modell på lördag fast i Göteborg. Undra hur det kommer att gå, jag tror säkert att det kommer att gå hur bra som helst. Hon är ju så socker söt!! Och kommer säkert att charma alla andra som tittar på.

 

http://litenh.blogg.se/ 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!