Nu är det fredagsmys

I eftermiddags hämtade jag Emilia på dagis och vi gick hem och åt mellis efter det hade vi fredagsmys och tittade på lite tv och även ritade som Trollis verkligen älskar att göra. Speciellt att rita blommor är en stor passion för henne. Jag dock är ganska trött på det eftersom det hela tiden är blommor som skall ritas. ;)

 

 

 

Vi gick även ut och lekte och sedan så blev det en tur till Mobilia för att handla lite på Ica samt handla glass av Emilias högsta önskan av denna dagen.

Kom hem och då stod den underbara mästerkocken i köket och hade middagen serverad. På dagens matlista så blev det spagetti/ pasta med köttfärssås, super gott var det.

Därefter blev det en massa lekandes med Duplo!! Gamla minnen dök dock upp, fast det gjorde absolut ingenting eftersom det var trevliga minnen som jag och Emi talade om. Om hur vi lekte och hur vi brukade göra och lite så. :) Tog det lite lugnt och senare på kvällen till slut efter mycket om och män så kom köparna som skulle köpa Rolf-Allan mitt marsvin. Väldigt klymiga människor enligt mig!! :( Usch!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Väl hemma hos Emi igen så blev det Idol tajm. Kändes en aning märkligt eftersom Laila Bagge Wahlgren inte var på plats hos dom andra i jurryn pga att hon blev åter igen mamma den 19/10-2011. Denna gången blev det Emil som åkte ur Idol. Hoppas absolut fortfarande på att Moa skall ta hem hela Idol 2011 men som sagt vi får se. Spänningen stiger.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!