Ambulans dags igen.... :(

I fredags var jag hemma hos Mimmie på besök. Laddade bl.a. över lite klipp och 100 tals bilder ifrån hennes dator till min dator. Även Rolf-Allan fick åka tåg för första gången. Träffade även på Mimmies kattunge, 16 veckor gammal är den och heter Smulan. Den är så söt, fast det kändes en aning jobbigt när jag inte kunde klappa den pga att jag är allergisk mot katter bl.a. Men, men det gick bra ändå.

Under kvällen så ringde Mimmie till 112 (911) för att tillkalla en ambulans till mig pga jag hade fått i mig någonting av nötter/ mandlar eller vad det nu var så hela min hals svullnade upp och det slutade med att jag låg på hennes golv och kned av panik för att jag inte fick luft.

Efter en mini liten stund så kom ambulansen och hämtade mig och även Mimmie fick åka med mig till Sjukhuset i Lund. Usch säger jag bara vad dramatiskt det blev. Många timmar på akuten blev det men trevligt sällskap hade jag i alla fall. Tack Mimmie!!!!!

Imorse (lördag) så fick vi äntligen komma hem och då åkte vi först till Åkarp och sedan därefter hämtade jag mina grejer och därefter hämtade Alli mig och jag blev körd till Malmö och där vi hämtade upp 6 st dansare. Till slut kom jag hem. Och jag somnade med en gång och sov tills idag söndag vid kl 20.00. Skööööönt!! :)

Har nu ikväll varit och veckohandlat i affären pga att mitt kylskåp skrek och grät pga att dden var hungrig!!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!