Barnsjukhuset

Dagen började väldigt tidigt för min del och den drog ner mig i tvättstugan för att tvätta en aning mycket tränings kläder som jag har haft vid ett par olika tränings tillfälle. Jag kan verkligen inte tycka att det var kul att tvätta redan vid 8-tiden på morgon men måste man så måste man.

Efter tvätten så slog jag i med att stor städa hela min fina lägenhet. Alla mina husdjur är borta (dammråttorna), hehe!! ;) Vid lunch tid så kom pappa för att äta lunch hos mig. Idag blev det mini köttbullar och makaroner.

 

Gick och hämtade Trollis på dagis och jag kan här med påpeka att jag verkligen blev upprörd och irriterad på att hon hade blivit biten av något barn på dagis samt ramlat ner ifrån en stol. Snacka om att fröknarna inte har någon alls koll på barnen fast dom flesta är så små. Jag och Trollis åkte ut till Barnsjukhuset och dom gjorde sitt. Tack!!

Sedan åkte vi och fikade och sen efter det träffade vi Tove. Var hos henne och Emilia lekte med en truck leksak som var jätte rolig att köra om kring med på golvet. Sedan så ritade vi alla tre. En mysig dag fast det där på dagis hände.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!