Brandkåren

När jag hade varit hos Emelie och Emilia en stund så var jag påväg hem och då kom det en 2 damer utrusandes ifrån både min trapp och ifrån trappen bredvid och en man samt en tjej och dom sa bara du får inte gå in i någon av trapperna för att det brinner där inne. När dom säger detta så lyssnar jag och då hör jag någonting som tjuter som in i bomben. Det första som jag tänker på när jag hör det som piper något otroligt högt är det ett brandalarm. Jag går ändå in i min trapp och går ner i källaren och då kommer det ytterliggare två personer som är förtvivlade och som bara springer omkring och är rädda om sin nya fina tvätt som dom nyss hade tvättat. Och jag märker direkt att det luktar både rök och bränt så vi går upp igen. Då möts vi av snygga brandmän och någon brandtjej och ambulansen och dom fixar och trixar så nu är det lugnt.

Men jag måste bara påpeka att dom killarna på brandkåren var riktigt snygga!!!!!!! :)
 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!