Dagis dags

Tjohoo alla mina kära läsare!!

Idag är det en väldigt bra dag eftersom solen den skiner och det är varmt ute. Har än så länge bara tagit det lugnt. Imorse gick jag och Emelie till kontainern för att kasta lite skräp som bl.a. min gamla dammsugare som jag inte längre behöver och lite annat skit.

Cyklade till handkirurgen för att träffa dom där och diskutera om hur det skall bli i min framtid samt vad vi skall göra för att det skall bli bättre. Kom väl inte fram till så mycket mer än att jag skall dit snart igen och även bli kallad till läkaren.

Siter nu här hemma och skall snart ge mig iväg för att hämta Trollis på dagis. Hoppas verkligen inte att någon har varit dum mot henne idag igen som dom hade varit sist när jag hämtade henne på dagis. Vi skall till lekplatsen och även en runda inom Mobilia för att se om vi kan hitta öronhänge till mig för mina har gått i sönder. Känns väldigt naket utan mina öronhänge i öronen.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!