Datorn kraschade, ny dator!

Hejsan alla. Jag har inte kunnat uppdatera min blogg så mycket då min dator kraschade i måndags kväll. Det är inte första gången den har kraschat men de andra gångerna har jag lyckats fixa det, men inte denna gången. Försökte blogga från min Iphone, men det fungerade inte.

Skulle bjuda pappa på lunch idag och när jag hade väntat på honom i 30 min så ringde jag till hans jobb men dom sa att han redan hade gått på lunch. Blev ganska irriterad pga att jag hade lunchen helt klar och det var bara pappa som fattades. Usch vad jag var irriterad och arg eftersom det inte är gratis att köpa mat och sedan behöva kasta det. Efter 45 min så ringde han mig och bad om ursäkt att han hade missuppfattat mig med dagen. Jaja sådanat kan hända. Får istället besök av honom imorgon torsdag.

Emilie kom istället över på lunch så att jag skulle slippa att kasta maten som jag redan hade lagat. Hände även en liten olycka där jag höll på att bränna upp krytunderlägget pga att jag hade satt stekjärnet först på bordet eftersom köttbullarna var klara. Sen skulle jag sätta dom på spisen igen för att värma upp dom pga att dom hade blivit kalla och då märker och ser inte att grytunderlägget sitter fast under stekpannan förräns det börjar ryka och lukta illa. Men det gick endå ganska bra.

Jag och E cyklade till Mobilia idag igen men denna gången för att handla lite saker till mig. Köpte bl.a. ett par stövlar som har märket HH (Helly Hansen).
 

Köpte en glass till Emi på McDonald´s. Vi cyklade vidare till Mobilia Home och traskade in på Siba för att jag skulle köpa ny dator eftersom min gamla dator hade kraschat. Det blev en ny och fin dator.... Kan ni gissa vilken färg det blev??????

 

 

Japp, japp det blev denna fina Pink färgade datorn!!! Fin va, eller hur?!??!?! Efter det köpte jag två fin, fina presenter till Trollis. Det kan ni aldrig veta vad det var!!!!!! ;)

Kom hem och var bara hemma i ca 1 1/2 timme och sedan så bar det av till Hyllie station för att sedan ta tåget till Hjärup vart det nu ligger någonstans. Ute på landet var det i alla fall.... :) Väl framme i Malmö igen så hämtar jag vagnen pga att den var hos Emi. Ska hämta Emilia imorgon på dagis. Eftersom vi två ska ha playday imorgon tillsammans!!!! :) Äntligen, jag har verkligen längtat länge på det fast det bara var någon dag sedan vi sist hade det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tjohooooooo!! :)

Var och tränade ikväll i två timmar, det var verkligen längesen som jag var och tränade pga att jag har varit sjuk lite då och då. Det var super kul idag, både Ida x 2, Anna, Vera och Madde var där idag.... Kul att träffa dom igår!
Och nu skall jag snart gå och sova eftersom jag snart skall upp igen för att tvätta lite eftersom jag måste få rent mina träningskläder som är inte rena pga träningen igår.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!