Fin frukost gäst på besök

Imorse slog jag till och bakade scones redan vid 8.30 tiden. Timmen efter kom den fina frukost gästen på besök och då blev det nybakta scones med te.

Vi cyklade till Mobilia för att shoppa loss ännu en dag fast idag på ett annat ställe än vad vi var igår. Det blev både tröjor, byxor och en jätte fin rosa overall till Trollis! :) Jag köpte en bok som jag länge har velat ha och när en bok äntligen hade gått ner i pris så tog jag mig an at att köpa den direkt.

Jag och Emelie träffade på Sofie och Alicia då vi beslöt oss till att ta en fika på McDonald´s jag tog även en kall och god glass. :)

Cyklade hem och påvägen hem så fick jag en väldans fart på min cykel och just då när jag tog ännu mer fart för att jag kände mig stressad för att jag skulle hem för att tvätta. Och plötsligt så säger det bara pang och jag slår i mitt knä i cykeln och ramlar av. Fick ont i mitt knä men inte så super mycket. Vände upp och ner på cykeln för att försöka att sätta tillbaka kedjan på min cykel. Stod där bara i några få minuter och sedan så körde det tydligen förbi en bil med en mamma och hennes son och dom går av sin bil och kommer fram till mig och säger att dom är bra på sådanat så jag får hjälp av dom så till slut så kan jag vända tillbaka min cykel och tacka dom för hjälpen. Även en dam kom förbi med papper till oss. Tack så mycket alla 3 för hjälpen!!!!!! :)

Cyklade vidare till en cykelaffär där jag får spänna min cykel och tack cykelaffären för att jag fick det gratis. Ja, ni hörde rätt jag behövde inte betala för det. Tackar!! :)

Kom äntligen hem och då stressade jag ner med min älskade tvätt för att tvätta. Märkte från ett tag sedan nu ikväll att jag fortfarande har ont i mitt knä och då ser jag världens blå märke på mitt knä och en bula på det!!!! Aj, aj och aj!! :( Blåmärket har färgerna, blå, lila, rött och lite gult i sig. :(


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!