Födelsedags kalas x 2

Tjohoo! :-)

I helgen så har jag haft fullt upp, eller det känns som det iallafall. Idag har jag varit på restaurang i stan med min familj. Vi firade en släkting som tydligen hade fyllt år som jag absolut inte visste om pga att vi typ aldrig träffar den personen.

Därefter blev det hem och ge Rolf-Allan mat och sen blev det att fara till affären för att inhandla födelsedags presenter pga att jag skulle på kalas till min lillebror som i denna veckan som kommer fyller 8 år. Cyklade iallafall som en galning till bussen för att sedan möta upp Kage där för att ha sällskap på bussen dit.

 

 

På kalaset så blev det fläskfilé och ris ink. sallad & dryck. Därmed blev det tårta och kaffe och till slut så blev det godis samt vi tittade på Robinsson på tv. Inte för att jag brukar se det men det var det tråkigaste programet som jag någonsin har sett. Usch vad tråkigt och trist det var, jag säger som jag gör men aldrig mer jag ser på det programet fler gånger!!

Åkte hem senare ikväll och hade då med sällskap på bussen utav Kage. Och sedan jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och haft det skönt!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!