Gustav och Tyras discokalas på Leos Lekland

Imorse fick jag lite hjälp utav Emelie när jag skulle tvätta för första gången i den nya tvättstugan. Det gick faktiskt riktigt bra och jag älskar verkligen den tvättstugan riktigt mycket!!! (L)

Tog det lite lugnt efter all tvätt och senare på eftermiddagen så bar det av till Leos Lekland där Gustav skulle ha sitt barnkalas för alla sina klasskamrater. Han hade slått ihopa ditt 8 års kalas med Tyra som också fyllde 8 år. Smart!!!!! :) Det var ett discokalas som dom hade och en massa klasskamrater hade dom som kom. Det serverades pannkakor eller hamburgare till middag och sen blev det marängsswisch till efterrätt och sen blev det förståss godis efter det. Med andra ord, bra kalas!! Olivia, Hjalmar, Emelie, Cajsa, Emil och bl.a Rasmus var där. :)

Efter det träffade jag mamma en mini liten stund eftersom hon skulle åka hem ifrån E & E. Åkte med henne till stan pga att jag skulle göra ett ärende i stan men det blev ändrat så tog bussen hem igen. Påväg hem så ringde Kage och dit cykade jag och där blev det pasta och äkliga köttbullar till middag men tanken var god endå. ;)

Påväg hem så blev det en runda inom affären för att inhandla lite mat. Och nu är jag åter igen hemma hos Rolf-Allan!!!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!