Ny inflyttad x 3!

Min första natt i min älskade lägenhet är avklarad och nu återstår det flera, flera styckna till eftersom jag skall bo här väldigt länge!!!! :) Rolf-Allan mitt marsvin har fått ballkongen att bo i eftersom han trivs bättre där.

Igår när det var onsdag så hade jag saker att göra exakt hela tiden från tidigt på morgonen till sent på kvällen. Klockan 8.00 kom våra flyttgubbar eftersom vi hade beställt det för att slippa att bära och asa på allt från kartonger till sängar och så. När dom hade hämtat mina saker så körde dom vidare till ett stopp för att hämta fler saker som vi skulle ha i våra nya lägenheter. Väl framme så flyttade vi E x 2 och deras saker först till deras nya lägenhet innan vi kunde börja med mina saker.

Mamma hade fixat fika till alla och därefter blev det att flytta på alla lådor mm. Efter en stund så kom både E och mamma och hjälpte mig att packa upp mina saker. För att E x E flyttade nämligen samma dag som mig och Rolf-Allan (!)

Vi åt kina mat till middag. Inom min familj så har det blivit en tradition varje gång någon flyttar så äter vi kuna mat till middag den dagen :).

Efter att jag hade varit hos E x 2 så gick både jag och mamma och när jag väl kom hem packade jag upp ännu fler lådor. Även om det blev en väldigt tidig kväll för mig igår. Så var jag totalt helt slut i bollen (huvudet).

Imorse så kom E till mig och det var så väldigt mysigt att hon kom på besök hem till mig. Sedan så har jag varit hos henne och lånat, hämtat och lämnat saker. Vi var även i affären och handlade. Och i eftermiddags så har jag bara packat upp en massa flyttlådor så nu har jag inte så många kvar att packa upp. Skööööönt!!!! :)

Skall nu snart gå och sova eftersom imorgon skall jag upp tidigt för att tvätta med E! Skall bli intressant ;)


Kram

/Johanna

Postat av: Maria
URL: http://telefonmamman.blogg.se/ 2011-09-02 / 20:24:08

Heej! Tack för den fina kommentaren på vår blogg. :) Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!