Träd med hår

Jag har haft en toppendag! Har verkligen sprudlat som en solstråle. Allt började med att jag gick upp tidigt för att jag skulle äta en god och lång frukost och bara ta det lugnt och njuta. Gick och hämtade Trollis på dagis och sedan så bar det ut på nya och roliga äventyr. Bl.a. på lekplatsen, tvättstugan, banken, Ving och Ikea. Wow säger jag bara vilken helt underbar eftermiddag vi har haft. Både jag och Trollis åt köttbullar på Ikea.

 

Och sedan så köpte vi 2 styckna fina skärbrädor och 3 styckna färgglada saxar. Vi hittade även ett träd med hår på. Kan ni gissa vad det kan vara?!?! ;) hihi.....

 
Söt eller hur?!?! :)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!