Tv inköp

Imorse blev jag väckt av en hemlig oväntad person som är väldigt trevlig. Det var Stefan som kom förbi och skulle hjälpa mig med min ytterdörr. Tack för hjälpen Stefan!! :)

På förmiddagen så cyklade jag iväg till affären för att handla lite ingredienser till lunchen som jag skulle laga, bjuda pappa på samt äta själv. Det blev korvstroganoff med ris och till efterrätt blev det cheescake som jag rörde ihop herromdagen med lite av Emelies hjälp. Tur att att jag har henne ibland eller ja ganska ofta, hihi ;)

När klockan slog 17.00 mötte jag upp pappa och Kage utanför både Expert och Siba där vi skulle köpa lite prylar så som tv och dator. Tv blev det inhandlat till Kage men dator är jag fortfarande lite velig om vilken av sorterna som jag skall köpa. Men skall nog ta och höra med både mamma och Emelie imorgon och se vad dom säger om dom två sorterna.

Tog även en tur inom Mobilia där jag tittade runt lite på olika saker bl.a. inne på Vero Moda, Guldfynd, Scorett, Game och BR-Leksaker. Hann tyvärr inte prova så mycket av det som jag hittade men la undan det tills imorgon då jag hoppas att jag skall få med mig mamma och Emelie på en runda för att visa dom vad jag har hittat för fint. Hittade 2 par vinterskor och ett par byxor så får se vad dom tycker om dom imorgon. :)


Blev en tripp även på McDonald´s då jag blev överlycklig att det endast bara kostade 5:- för min STORA BigMac burgare. Hehe :)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!