Utbildning & sjuk

 

I helgen skulle egentligen jag på utbildning men det blev inte direkt så eftersom jag inte har känt mig bra. Och i tisdags när jag äntligen trodde att jag kände mig helt 100% frisk så slog det rätt emot mig. Så dålig jag var har jag nog aldrig varit inte vad jag kan minnas i alla fall. Jag svettades som en liten gris och svetten bara rann av mig. Och hela min pyjamas var så blöt så ni hade nog trott att jag hade duschat med min pyjamas men det hade jag inte gjort.

Sedan igår så skulle jag på ett möte men fick tyvärr ställa in det pga att jag inte kände mig helt bra. Och min älskade träning blev det ihäller inget av. Satt istället med tv och internet experterna per telefon och till slut så fixade vi min tv så att nu kan jag se på alla möjliga tv program och filmer eftersom jag nu har exakt alla kanaler som man kan ha som SF, TV1000 och många andra trevliga kanaler.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!