Blöjor på vift...

Imorse så vaknade jag med världens huvudvärk, tandvärk och svettig och dann inte alls kul men efter ett par timmars vilan så gick det äntligen över iallafall en del av det. Har tyvärr fortfarande kvar min tandvärk pga att min dumma visdomstand håller på att bråka med mig lite och är påväg upp (som jag brukar säga vid dom andra husen på den högra eller vänstra gatan i min mun). Hihi.... ;-)

Stack ut och gick tog mig en kort promenad med Lexton och han verkligen älskade att komma ut på en promenix. Frågan är egentligen om vilka hundar som inte gillar det, har själv har ALDRIG mött någon hund någon gång som inte tycker om att gå ut och gå och få lite frisk luft. Haha!!

Tog mig till dagis där jag skulle hämta hem lilla Trollis som hade varit på dagis ännu en dag nu efter jul. Tydligen så hade dom bara varit max 5 barn på dagis så dom hade lekt och myst hela dagen. Just när jag hämtade hem henne så satt 5 små knattar på golvet med en fröken och ritade och även läste bok. Såååååå mysigt dom verkade ha idag när det inte var så många barn och när dom fick full fokus av personalen för en gångs skull. Barn behöver verkligen det, tro mig.

Emilia och jag åkte till Entré och mötte upp Elli där och vi gick och tittade i leksaks affären och även hängde lite med Elli när hon skulle ha en autograf utav Idol vinnaren Amanda Fondell och andra vinnaren Robin av Idol 2011. Tog några bilder på både Trollis och Elli när dom lekte och hade skoj. Dock så sa Trollis idag till mig "Stanna där nu eller om det var Stanna nu där". Jag fick inte vara med dom. Det blev även en fika eller vad man nu skall säga att det var iallafall en "fika" på BK (Burger King) och jag känner nog bara en pommes älskare och det är minsann Emilia! :-)

 
(Lilla E & Elli)

Där efter blev det dock att gå och byta en blöja men dum som jag är så var alla blöjor på vift. Kom på precis innan att jag hade glömt att ta med oss blöjor så det blev bara att ta oss till Hemköp för att inhandla en paket blöjor. Dock 114:- fattigare men vad gör det, ABSOLUT ingeting för vad gör man inte för lilla E hon är ju bara för söt!!!!!! Eller hur?!?!?!

Efter vårt inköp så blev det äntligen ett blöjbyte och sen var det av till Klagshamn där vi skulle träffa Nathalie, Julia, Liam, Jossan, Teresia och Maggie. Emilia lekte jätte, jätte fint med både Julia som är 4 år, Liam som är 2,5 år och lilla bebisen som är 9 månader. Dom ritade, lekte och fick hjälp att vika flygplan. Dom var så rosiga om kinderna av att ha så kul ihop. Det blev även goda pannbiffar med potatis till middag.

Sen åkte jag och lilla E hem och sedan många timmar sedan så sover hon fortfarande som en liten stock. Hihi.... ;-) Imorgon så blir det nya äventyr fast med blöjor med oss i väskan.

Det kommer en dag då lilla E räddar oss alla... Från vad vet jag inte, men jag lovar att hon kommer lyckas med någonting stort i framtiden, för en mer godhjärtad människa får man nog leta efter väldigt länge!!!!!! :-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!