från träning till tv-spel

Då var jag hemma igen, eller vi kom hem för ett väldigt bra tag sedan från både träningen och vår morgon promenad där jag inte har varit på väldigt mååååånga veckor. Det var verkligen på tiden och nu ska jag verkligen inte slarva med min älskade träning, fem/ sex gånger i veckan har jag absolut bestämt mig för iallafall! Idag blev det iallafall inte så super hårda pass eftersom det var ett dunder bra tag sedan sist som sagt, eller ja i förra veckan var jag också och tränade men, men så det är inte bra att ta ut sig nu i början verkligen inte enligt mig. Känner mig faktiskt redan nu att jag är såååå öm, såååå öm i hela min kropp och jag kan bara tänka mig om hur mina armar, ben och min mage kommer kännas i morgon… Skulle vara skönt med lite massage nu kanske eller varför inte bara hoppa över imorgon tisdag för att kunna slippa och skippa den där onda träningsverk.

Jag funderar på att boka en personlig tränare också några gånger nu i början av gym träningen och då menar jag verkligen inte min älskade gymnastik då. Är detnågon som kan hjälpa mig att lägga upp ett träningsschema just bara för mig, någon som peppar och kanske lite hjälp med kosten osv J . Jag får väl se hur det blir med det men funderar väldigt starkt på det iallafall! Har jag lite tur hjälper min kära vän mig om jag har tur med ett kostschema för det kan verkligen hon och det gör hon så bra det där.

Har ni några bra träningstips kanske åt mig som ni vill dela med er om? Tell me!

Ja men hur som helst har jag tillbringat resten av lunchtiden tillsammans med min dunder vän Hal, spelat tv-spel, hahahaha vilket jag verkligen tycker är skitkul asså! Det spelar absolut nog fan ingen roll hur gammal man än är, jag kommer absolut inte tröttna på det, det kan jag verkligen minsann lova. Ååh, jag låter som ett litet barn nu, men det är fantastiskt kul asså!

Skall nu bara ut med herr Lexton och sen blir det ett stort möte senare eller ja väldigt snart faktiskt.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!