Hostar igen...

I eftermiddag så var jag så uttråkad så det går knappt inte att beskriva. Jag menar då efter Disney On Ice som jag var och såg med tillsammans med min ena söta syster. Väldigt trevligt var det där detta året också eftersom jag var där förra året med fast med någon annan. Sällskapet detta året var extremt mycket trevligare detta året, hihi :-)

Bilder kommer imorgon!!

Ringde ett flertal gånger till syrran för att höra om hon med hade lika tråkigt och det hade hon så det blev en tur till affären för att få lite insperation om vad vi skulle ha till middag idag. För min del så blev det lövbiff, kulpotatisar och sås. Har absolut ingen alls aning om vad det blev för mat för syrrans del men hon talade om fiskpinnar när vi var i affären iallafall.

Senare på kvällen vid cirka 18:30 så stack jag till syrran för att hänga här lite och sedan dess så har jag nu spenderat mina underbara timmar hos henne men väldigt synd är det att hon dock INTE är här hos mig nu iallafall men hon dyker väl upp när som helst, hoppas jag!! Saknar henne redan!! (L) (L)

Ikväll så har vi (lilla E och jag) inte gjort så mycket mer än lekt lite, tittat lite på tv, skrattat en massa så vi kunde knappt inte sluta. (Det var verkligen så härligt när man har så kul ihop!!) :-) Vi har även hunnit med att äta godis och popcorn precis som lilla E ville. Dock så sa hon att jag luktade popcorn och började lukta på mig, vem vet jag kanske hade haft lite popcorn på mig som hade fallit ifrån min hand när jag skulle äta popcorn med lilla E. ;-)

Somnade vid cirka 21-tiden dock lite försent men, men. Vaknade flertal gånger pga att hon har fått en dum hosta på natten!! Nu sover hon iallafall och ingen hosta just nu... Hoppas det håller i sig inatt!!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!