Kollegor och elever...

Godkväll alla glada!

Som jag förut berättade för er så skulle jag iväg innan i eftermiddags för att träffa min chef och även min elev. Lite pirrigt var det men det gick verkligen super bra. Fyllde i papper och träffade även på mina kära kollegor och våra elever. Åkte med chefen till bowling stället som vi skulle vara på. I detta fall så blev det på käraste Big Bowl som jag även var på i helgen fast då med min underbara familj, eller ja med min bror och pappa.

Efter bowlingen så drog jag och några kollegor och våra elever till BK (Burger King) för att dom ville äta där. Kollade även upp när och vilken bio vi ville gå och se. Får väl se när det blir och vilken film det kommer att bli.

Sedan jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt och inte gjort något speciellt, skall nu ta och se på tv4 play innan jag skall gå och sova.

Funderar nu på om jag skall ta och gå på bio imorgon bara för att jag har en bio biljett som tyvärr går ut imorgon och den vill jag ju inte att den skall hamna i papperskorgen direkt, väldigt onödigt enligt mig. Någon annan som är pep på att följa med mig imorgon och se på bio????????


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!