Lördag

Vid 8-tiden i lördags var det dags för mig att tvätta och jag hade hur mycket tvätt som helst. Jag trodde nästan inte att jag skulle bli klar så mycket tvätt hade jag. Har som sagt inte tvättat sedan den 11 november och det är nästan 2 hela månader. Då kanske ni kan förstå hur mycket tvätt jag hade.

Ringde till min ena syster och frågade henne om inte hon med skulle tvätta för det hade jag för mig att hon skulle och jag hade ju rätt men hon hade totalt glömt bort det så vilken tur att jag påminde henne på det.

Cyklade bort till Kage vid 15:00 för att det var middag hos henne och även alla syskon och vissa kusiner och så var där med. Fullt hus med andra ord. Vi blev bjudna på något kött och potatis med grönsaker av alles des sorter. Efter det blev det glass med chokladsås och strössel. Efter det godis och chokladask och till slut så blev det kaffe och kakor. Jag var dock redan mätt efter middagen men, men.

Vi cyklade hem vid 19:30 och efter det blev det att titta på Gladiatorerna som hade premiär på tv igår och innan det var dags för sängen så blev det att läsa lite i boken. :-)

Ps. Bilder kommer senare!!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!