Mitt älskade piano

 

Som jag lovade igår det gör jag nu. Lovade ju er att jag skulle lägga ut en bild på mitt älskade piano och det kommer här! Idag är det måndag igen och den har börjat ganska lugnt. Har precis haft ett möte med chefen och det gick bra som vanligt. Han är för himla bra, det må mig säga.

Skulle egentligen till en skola och träffa min nya elev som jag skall börja jobba med men en utav lärarna var sjuka så det blir en annan dag, kanske imorgon istället om hon är frisk då dvs. Skall snart om cirka 1 timme dra till centralstationen för att åka tåg till Helsingborg för att utföra ett ärende där. Nice! :-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!