Movie

 
Dagen är snart slut och min dag iallafall har hållt hus här hemma för det mesta dels. Efter lunchtid så dök Gustav och pappa upp här hemma. Bowling sugna var dom så det blev att åka med dom till Big Bowl och bowla i 1 timme. Trevligt var det och några / & X blev det dock.

Sedan blev det hem för att fixa lite, blev lite mellanmål och så och efter det så har jag bara hållt på med filmen som jag har ägnat hela helgen åt i princip. Fullt nöjd är jag dock med den så nu är den på en skiva.

Många telefonsamtal har det också hunnits med idag pga att jag skall träffa en producent imorgon (måndag) och senare på kvällen så skall jag iväg och träffa bandet. Får väl se hur det går imorgon.... Sjukt nervös är jag minsann.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!