Nytt bloggnamn...

 

Japp, ni läste helt rätt! Jag skall ta och byta mitt bloggnamn eftersom jag har tröttnat på den som jag har just nu. Någon som skulle kunna komma med förslag?!?!?!


Kram

/Johanna

Postat av: Louise
2012-01-12 / 19:12:03

Jjohanna ngt eller?


Postat av: Ida. R
2012-01-12 / 19:14:46

Hej Johanna!



Vilken fin blogg du har, jag följer din blogg varje dag och jag verkligen ÄLSKAR den! Jag har precis kommit på ett fint bloggnamn till dig och det är verkligen du i det hela. Skyddsängel eller varför inte ängel kan även vara superjohanna eftersom du alltid ställer upp för alla som på t.ex basketen eller så. Kram ifrån Ida.R


Postat av: cecilia
2012-01-12 / 19:16:15

Men hjärtat, varför skall du byta bloggnamn?!?!?! Gillar du inte det som du har just nu?! Puss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!