Olika serier på tv.

 

Jag är totalt helt frälst för E.R. (Cityakuten) men även med 112 - på liv och död, 112 - luftens hjältar, 112 - poliser, Sjukhuset, Familjen Annorlunda, Talang, Idol, Gladiatorerna, SOS Västkust och Böda Camping såklart men med flera går ner utan några helst problem!
Jag kan väl så säga att jag tycker om ayy titta på det mesta om det är bra för annars så skippar jag det helt.

Vilka serier brukar du/ ni titta på????????????


Kram

/Johanna

Postat av: ung mamma
URL: http://ilovemyprincess.blogg.se/ 2012-01-17 / 19:59:01

Mina favoritserier är: One Tree Hill, Våra Bästa År, Grey's Anatomy, Desperate Housewifes, Criminal Minds och Glee


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!