Sofias änglar

 Idag när det är söndag så har jag absolut inte gjort ett ända dugg pga att jag är sjuk ang mina ögon. Exakt hela dagen så har jag bara legat och sovit fram tills cirka klockan 18.00. Har nu nästan precis ätit frukost och nu ser jag på ett tv program som heter "Sofias änglar"

 

Ikväll handlar programmet om självaste Johan och hans familj. När Johan cyklade till jobbet blev han påkörd och bröt i stort sett alla ben i hela kroppen. Vägen tillbaka kommer att vara mycket lång. Johnnie och Mattias besöker AnnaKarin och Johan som fått hjälp att rusta upp huset så att Johan både kan träna hemma och ta sig ut på tomten året om.

Har även nu precis ätit min underbara goda fruktsallad som bestod utav äpple, banan och grön kiwi.

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!