2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tror det
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja!!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr min älskade mormor
5. Vilka länder besökte du? Danmark
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ja, lycka och kärlek
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? En dag i juni, dagen min mormor dog :-(
8. Vad var din största framgång 2011? Jag blev starkare som person
9. Största misstaget? Att lita på fel människor
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaaaaaa, legat inlagd på sjukhuset, brutit armen, hoppat på kryckor och lite till.
11. Bästa köpet? Min underbara nya lägenhet som jag verkligen älskar!! :-)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyran, räkningar och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min älskade och dyrbara familj
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Amazing Grace - Elvis Presley 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har aldrig varit så ledsen i mitt liv som under 2011...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat mindre pengar, hihi.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ansträngt mig mer kanske
18. Hur tillbringade du julen? Med min familjen :-)
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Idol och E.R.
21. Bästa boken du läste i år? Rent för måååååånga!!
22. Största musikaliska upptäckten? Minns inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar, kläder och mycket mer
25. Något du önskade dig men inte fick? Resa till Ullared, haha ;-)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Definitivt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Min egen stil eller ngt.
29. Vad fick dig att må bra? Mamma, Trollis, Tilda, Emi, pappa, Gustav, Linnea och givetvis min skyddsängel (mormor (L) (L) !!!!!!!!!!!! Samt mina vänner!!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
31. Vem saknade du? Min skyddsängel (mormor) :-(
32. De bästa nya människorna du träffade? Tjejerna ifrån jouren, självklart!! :-)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!