4 december

 

Vaknade ganska sent idag och fick halv stressa till bussen för att inte missa den. Åkte hem till mamma för att det var söndag = familjemiddag (inom vår familj). Det blev grönsaker i ugnen med fläskfilé och till efterrätt så blev det glass med strössel.

  

 

Åkte till kyrkogården med för att lägga en fin krans och tända ett ljus till mormor. Tyvärr så blev det inte så länge vi kunde stanna där pga att det var så kallt och blåste även väldigt mycket som tyvärr gjorde att vi inte kunde tända ljuset!!!!!!

Efter det blev jag körd hem och sen åkte jag till jouren för att jag skulle ha jouren ikväll med bl.a. E. Därpå blev det inom affären för att handla lite snabbt och sedan jag kom hem så har jag nu bakat en god och varm mjuk pepparkaka som jag skall fika på ikväll framför tv:n.

 

Har även hunnit med att diska och städat lite men nu blir det att se på tv. Imorgon kommer Emma hit en stund och då tänkte jag ha äpplepajen klar. :-) Har saknat henne så himla mycket!

Nu i veckan som kommer så skall jag även åka till kyrkogården för att lägga en krans till morfar med!!!!!!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!