Arbetsintervju igen.... :-)

Tack min underbara mamma som ringde och väckte mig imorse pga att jag fortfarande inte har handlat en väckarklocka men skall få en utav min snälla mamma! :-) Stack iväg vid 9 snåret för att jag skulle på en ny arbetsintervju på ett nytt arbete. Det kändes verkligen hur bra som helst och hur trevligt på ala sätt och vis. Ett jobb skall man trivas och så på för då blir det minsann roligare att jobba på. Eller vad säger ni?! ;-)

Efter det blev det en cykeltur till stadsbiblioteket men dom hade dock inte det som jag sökte efter eller jo dom hade det men just den boken var redan utlånad till en person och sedan så var det 18 styckna som var före mig som hade reserverat just den boken som jag ville låna. Dom ringde runt och hörde med andra bibliotek om dom hade kanske kunnat ha den men tydligen så är den så populär. Kul att den är så efterlängtad av så många eftersom det är ett par vänner som har skrivit den boken.

http://rattspsyk.wordpress.com/ 

Det är båda mina vänner som är Sofia Åkerman och Thérése Eriksson båda har skrivit den fantastiska boken. Woooow säger jag bara. Boken heter "Slutstation rättspsyk" Jag kan verkligen rekommendera er att läsa den för den ger väldigt mycket!!!!!! :-)

Efter det så blev det en tur till Malmö Högskola http://www.mah.se/ för att plugga lite. Därpå blev det även en sväng inom körskolan. Det var så kul att vara tillbaka på körskolan träffade bl.a. Linda.

Cyklade till dagis för att hämta lilla E. Blev lite lek när vi kom hem och sen blev det mat i fulla muggar för henne. Sitter fortfarande här och funderar på vad jag skall laga till mig själv för middag.... Några förslag kanske ni har till mig?!?!?! ;-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!