Läkare

Godmorgon mina kära!!
Inatt så har det varit så himla stökigt så det finns inte på denna jord. Nya patienter som flyttade in hos oss inatt var en aning stökiga och man vaknade till flera gånger men så är det ju när man ligger på sjukhus. Så det är minsann bara att gilla läget minsann! För min del så blev det en dusch och sen var det ronden också nästan direkt. Den läkaren som kom var en han och det var inte så roligt resultat som jag fick reda på alls. Blev faktiskt ganska ledsen när han sa dom orden som han gjorde. Usch vad jag är en aning smått irri nu.
Dock så väntar jag nu på väldigt trevligt besök ifrån min ena syster som skall hälsa på mig här på sjukhuset! :-) Skall boka in ett möte med min älskade syster och läkaren.
Nya uppdateringar kommer när jag vet mer!! ;-)
Kram
/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!