malmö universitetssjukhus

 

Är fortfarande vaken som ni kanske märker men det är bara pågrund av att jag sitter här och väntar på min underbara lilla kusin Malin pga att vi skall in på umas (universitetssjukhuset) för att i onsdags kväll så började mina ben från fötterna upp till mina knä att domna bort och det sitter fortfarande i tyvärr. Och nu ikväll torsdags kväll så börjar det minsann tro det eller ej att domna bort ovanför mina knä med upp till lrna och det är väldigt läskigt eftersom jag inte alls känner mina ben. Min underbara kusin skall iallafal följa med min in och hålla mig sällskap där. Tur att jag har henne!! :-)

Håll tummarna för mig att det inte är någon alls fara!!!!!!!!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!