Migrän i massor!!!!!!!!!!!

 

Vaknade imorse med världens största huvudvärk som jag trodde att det var men det visade sig snabbt att det inte var det. Utan det var den j...a migränen som spökade och hade kommit tillbaka till mig. :-(

Gick ändå ut med Lexton eftersom han behövde gå ut iallafall eftersom han är hund. Efter det har det bara varit en massa vilande för våran del och har även sett på film och Emma kom över i ett par timmar för att hjälpa mig med bl.a. min mobil samt tv:n om varför det inte fans något ljud när man ville se på en film.

Jag är inte alls lika teknisk som Emma är. Dum som jag var så hade jag inte kollat så att sladden till tv:n var i helt. Men Emma kollade det och det var det som var det stora problemet. Hihi.... ;-)

Lagade även lite middag idag med och det blev makaroner, köttbullar och potatismos. Dock så åt jag inte allt ihop tillsammans utan endast makaroner och köttbullar. Emma åt istället köttbullar med potatismos. Det blev även en äpplepaj till efterrätt.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!