www.polisen.se

Imorse eller ja i middags så åkte jag till Kage för att äta lunch hos henne och där blev det lövbiff med dvs och till efterrätt så blev det glass med strössel. Efter det blev det att gå ut med Lexton! Köpte även busskort idag för att jag skulle åka till Lund för att träffa Emma, Harald och Ada.

 

www.polisen.se
Åkte hemmifrån vid 14.45 och kom fram i Lund eller vad det nu hette vid klockan 15.40 ca. Enligt www.skanetrafiken.se så skulle man vara framme där dom bodde 12-15 min efter att jag hade stigit av bussen. Dock så stämde INTE detta så jag har varit ute i mer än 8 timmar. Hade knappt någon alls teckning som resulterade till att jag INTE kunde ringa eller kontakta någon alls och detta blev till följd att någon bilist eller några bilister hade larmat till polisen att jag var ute och gick på en väg utan gatubelysning fast jag hade mina refläxer på mig. Vid kl 22.10/ 20 så kom där en patrull med poliser som hjälpte mig att hitta hem.

TUSEN TACK TILL BÅDA POLISERNA SOM VERKLIGEN HJÄLPTE MIG OCH LEXTON HEM OCH TACK FÖR ATT NI KÖRDE OSS HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

NI ÄR VERKLIGEN VÅRA HJÄLTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!