Harry Potter & Gisslan

Åkte till E och lämnade mitt busskort till henne för att hon kan låna det eftersom jag inte är i behov av det just för tillfälligt. Sedan åkte jag buss med E & E en bit och sen blev det att gå inom SF bio för att hämta ut min och E´s bio biljett. Eftersom vi skall gå på bio på tisdag natt och se Harry Potter på bio premiären. Woooow vad spännande det skall bli att gå och se på natt bio, det är inte varje dag men gör det. Hehe.... ;)

Åkte sedan hem till Gustav och Linnea och där kändes det precis som att det var en förskola/ dagis där eftersom Gustav hade några kompisar där och Linnea hade också det. Minst 12 stycken var dom med kompisar då också förstås.

Jag och S åkte och handlade inför maten och där blev vi nästan påkörda utav en kärring och hennes dotter Kristin utav för Willy´s i Vellinge. Herregud vad den kärringen gapade och skrek. Väl inne i affären så kom minsann kärringen och hennes dotter Kristin tillbaka och började gapa och gorma på oss igen. Blääää!!

Senare på kvällen så blev det Tacos till middag och sedan blev det badminton och tv tittande. S körde mig till bussen senare på kvällen och där efter blev det katastrof. Inga ord och inga namn om det men du vet vad Emm och Daniel!! Väl hemma klockan 03.00 så blev det sängen direkt.


Kram

/Johanna
Postat av: Smsa Låna
URL: http://smsalåna.nu 2011-07-19 / 09:40:15

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!