Linnea 4 år

Idag hade jag sovmorgon tills klockan 12.00, såååå helt underbart det var att sova ut. Pojkvännen skulle hjälpa Mathilde och André att flytta idag så jag fick själv åka och fixa födelsedags present till Linnea. Men det var pojkvännen som bestämde och kom med förslag samt sponsrade till hennes present.

När jag väl hade fixat Linneas födelsedags present så blev det att fara med buss hem till henne. Gustav var inte hemma pga att han skulle ha träningsläger med fotbollen samt sova över med hans lag som han spelar i med fotbollen.

Kom dit vid 16.00 och efter 1 1/2 timme så blev det mat. Helt okej mat men jag önskar verkligen inte att det blir sådanan mat fler gånger för så gott var det inte! Efter maten så blev det super fin tårta med prinsessor på eftersom Linnea verkligen älskar prinsessor och kronor mm. Den var verkligen jätte fin och super god!!!!!!!!!!!!! :) (med andra ord väldigt, väldigt mycket socker i den)!!!!!
 

Under hela kvällen så har det bara åskat och dundrat och regnat en massa. Nu skall jag snart gå och sova efter en otoligt trevlig dag.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!