Sjukhuset och familjen

Blev väckt utav mamma när hon ringde och väckte mig två gånger imorse. Var så trött så trött. Tog taxi till sjukhuset för att jag skulle hämta lite papper och sen skulle jag gå och ta prover.

Efter det tog jag en glass på vägen till bussen. Väl framme på värnhem så mötte jag upp mamma och vi gick och fixade lite. Väntade sedan in E x 2 och fixade lite saker då. Väl färdiga med vårt fixande så gick vi till Entré och tittade och shoppade och hade sååååååå otroligt mysigt tillsammans. Tack tjejerna för en mysig dag tillsammans med er!!!!! (L)

När jag väl var hemma igen så stod jag och bakade kamelbullar till syrran och till mamma. Senare på kvällen kom mamma hem till mig och då körde vi och levererade kamelbullar till E x 2 och när vi satt i bilen på väg tillbaka hem så fick jag ett super gulligt sms utav syrran där det stod så här:
Absolut utav tvekan MVG på bullarna! Bra jobbat stor syster! Puss jag älskar er
Jag måste bara påpeka att jag verkligen ÄLSKAR min lill syster så otroligt mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)


Nu skall jag snart sova,


Kram

/Johanna
Postat av: ung mamma
URL: http://ilovemyprincess.blogg.se/ 2011-07-02 / 19:59:16

haha så söt du är. Bullarna är verkligen MVG + !! Har ätit de till frukost, lunch och middag, kan ej sluta äta de :( hahahaa puss älskar dig mest <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!