1 års förlovning & Linnea 4 år

Igår den 29/6 så firade jag och pojkvännen 1 års förlovning med varandra. Under dagen så tog jag det bara lugnt och solade utomhus i det underbara vädret eftersom solen och värmen äntligen har kommit till Sverige också.

Det var först planerat att jag skulle till min ena träning idag men så blev det inte. Mötte upp pojkvännen på bussen till till stan och sen tog vi en liten runda till Pizza Hut där vi hade bestämt oss att vi skulle äta för att fira vår förlovningsdag. På Pizza Hut fanns där en tjej "Tina" som verkligen gjorde sitt jobb så helt fantastiskt och bra. Kan kanske vara för att hon var ifrån Jönköping & Norge, vem vet! :) Dom kanske är trevligare än alla Skåningar!!! :)

Efter vårt besök på Pizza Hut blev det en runda i stan för att kolla lite i affärernas fönster. Och nu är jag åter igen tillbaka och skall snart gå och sova.

 

Vill även passa på att säga STORT grattis på din 4 års dag lillasyster Linnea!!!! (L) Den 29/6-2011.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!