26/6

På förmiddagen så kom mamma med Emilia hem till mig. Eftersom jag skulle ha söta och snälla Emilia några timmar. Vi tog bussen till Folkets Park där vi gick och tittade på saker som dom stod och sålde på barn-loppis. Köpte inget alls men där var en snäll tant som tyckte att Emilia var så söt så vi fick en sak av henne (leksak). Tack!

Blev upphämtad utav mamma och sen körde hos mig hem och sen körde dom hem till mamma. Ringde till Emm och vi bestämde att vi skulle se. Tog bussen tillbaka till Folkets Park där vi sågs och sen bar det av med buss till Sibbarp. Trodde först aldrig att vi skulle komma fram eftersom det tog så lång tid att åka buss dit. Vi köpte godis (röda remmar), vindruvor, munkar och armband. Testade även på att spela på automater.

Stod sen vid bussen för att åka vidare. Där det var "Fight mellan tanterna på buss 34. Se upp!!!!!!!!!" Hoppade sedan av buss 34 och där det var en idiot som var nära på att köra på mig vid övergångstället. Gick på nästa buss som blev 5:an och där var det några styckna som tryckte på knappen exakt hela tiden och det relaterade till att jag missade mitt tåg till Eslöv. Det kom ett annat tåg istället och det tåget hoppade jag på. När tåget skulle släppa av och på passagerare på malmö centralstation så får dom promblem med någon så det relaterade till att den ena konduktören på tåget skrek på en resenär.

Väl framme i Eslöv så blev det AG-möte som vanligt. Skulle sen åka hem och då var ju givetvis tåget försenat och då missade jag min buss hem. Väl framme på Malmö centralstation så stod Polisen och vakterna där.

Äntligen hemma efter en jobbig och lång dag och då blev det mini köttbullar med makaroner. Gott!!!! :) Gick och la mig jätte tidigt igår kväll. Skönt!!!!!!!!!!!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!