En liten ängel vakar över Dig!! (L) (L)

Det var ett bra tag sen jag skrev här. Varför vet jag väl inte riktigt men det har bara blivit så. Nu har det snart gått 12 månader sedan denna fruktansvärda mardröm la sig som en svart tung matta över mig och min familjs liv. Det har ju hänt en del under dessa 12 månader. Innan detta hände oss så har man ju gått och tänkt att om nått sånt här skulle hända, att man aldrig någonsin skulle klara av det. Det har säkert många av er tänkt. " Jag vet inte vad jag skulle gjort om något såda skulle hänt mig eller någon jag älskar mest av allt i hela världen. " NÄÄÄ, det vet man inte förräns det väl händer. Och här står vi idag och vi klarar det, nätt och jämt men vi har som tankesätt att allt går bara man försöker och att ta en dag i taget.

Allting går upp och ner såklart och vissa dagar är bättre än andra. Men man måste få ha djupa dalar för att kunna ta sig upp igen. Mycket tankar och tankar och tankar och återigen tankar har malt runt en hel del och man får inte ihop det riktigt. Man blir totalt knäpp, knäckt och förvirrad när man tänker och inte har den rätta kunskapen och dittan och dattan, så försöker inte tänka så mycket.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, har så mycket tankar inom mig som flyter runt och man går hela tiden och läser upp en bok i huvudet, en självbiografi. Den handlar om vårt liv och det är fortfarande svårt att förstå att "boken" handlar om vårt liv. Nu är vi där vi är och jag/ vi kommer göra allt i vår makt och kömpa hela vägen in i mål. Så är det bara.

Det blir väldigt känslig när jag lyssnar på musik nu för tiden och vill gärna stänga av när det blir för känsligt, det är liksom för jobbigt att höra på nått sätt. En låt som får mig att tappa kontrollen över mina känslor är denna vackra visa som sjungs av Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan. När jag är ledsen så tröstade "skyddsängel" och är stark och när "skyddsängeln" är ledsen så gör hon mig starkare. Så funkade vi, vi drog upp varandra från de djupa dalarna, vi var ett och kommer alltid vara det. (L) Vet inte hur man laddar upp sången men här är texten iallafall. 
 

Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.

Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt. Ser du den
framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har
och låt mig få bära dig när du är svag
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder ALLTING för mig <3


Vi hörs om ett tag igen. Bamsekram på er sålänge (L)

Hela tiden se framåt och " live one day at the time and make it a masterpiece " (L)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!