FRU GRIS

 
Idag cyklade jag till Jägers för att träffa griskultingen och minigrisen. Efter en stund så kom fru gris också och höll oss sällskap. Vi traskade in på Jägers Gentlemannadagen som var idag mellan kl 10.00 - 17.00. Jag och minigrisen åkte en karusell som gick runt, runt och runt. Den åkte vi två gånger! Fru gris och minigrisen tog lotter och dom vann en nallebjörn med ett hjärta på. Gick och tittade på många fyrbenta vänner dvs "hästar" som skulle springa många runder för att folk skulle slösa bort pengar.

 
Både jag och griskultingen åt Tacos och drack Coca-Cola. Köpte två st spel där det finns 150 olika sorters olika spel i. Även 7 st socker munkar blev det. Också lyssnade vi lite på bandet (The Moniker). Dock så hade vi tydligen missat ( bästa Sara Varga) när hon skulle uppträda kl 12.00. Jag som hade velat lyssna på henne när hon skulle sjunga!! :) Hon är så jätte bra tycker jag!!!!! :)

 
Griskultingen cyklade hem till familjen och jag och minigrisen promenerade hem till fru gris och resterande av familjen! :) Idag har det varit en helt fantastisk fin och solig dag!! :) Hoppas verkligen att det håller i sig nu så att man kan säga att sommaren har kommit! :)

Nu är jag hemma och jag är superduper trött så skall snart gå och vila.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!