Läkare, Emma, Emilia och Anne dag!!!!

Idag har det inte hänt så jätte mycket förutom att det har varit ganska rörigt med precis allt. Blev upphämtad utav mamma precis utanför dörren idag för att vi skulle till läkaren för mina onda leder. Fattade dock inte ett enda skit vad läkaren sa och han verkade totalt offline dvs. ;)

Åkte och hämtade Emilia på dagis tillsammans med mamma. Fick nyklar utav dagis som gick till vagnförådet men fick tydligen totalt fel nycklar. För att jag skulle ha nyklar hem till syrran och INTE vagnförådsnyklar. Vad tokigt det kan bli ibland. Jag och Emilia hade redan gått till Dalaplan för att köpa glass då mamma ringer och jag fick då reda på att jag hade fått fel nycklar. Vi gick tillbaka hela vägen till dagis för att lämna tillbaka nycklarna och hämta dom ÄKTA nycklarna. :)

Efter dagis gick vi till en glasskiosk och påvägen träffade vi på kära Lisa och därefter gick vi vidare för att äta glss. Vi satt ute och åt våra goda glassar eftersom det var så varmt och skönt i solen. :) Fick sällskap utav Ingela och sen traskade vi hem igen för att äta middag med syrran. Emelie hade lagat makaroner med mini köttbullar.
Tack syrran för den goda middagen, du är en pärla!! :)

Runt 17.00 tiden så blev jag upphämtad utav Anne och vi körde till Mobilia. Anne shoppade tajts och därefter så hittade jag ett jätte fint linne/ tunika på Lindex som jag hade önskat att jag hade haft. Inom synoptik för att beställa en tid för att köpa nya glasögon samt linser. Sen blev det en runda inom Lagerhaus där jag shoppade lite prylar att ha bra nytta till nu i sommar om man skall fika utomhus eller ha picknick. Kom fram till kassan och fick då reda på att det var 30% så jag blev super glad.
 

Sen åkte vi till Ekohallen för att shoppa skor som både jag och Anne verkligen älskar. Anne hittade 3 styckna som hon köpte och jag la undan ett par skor som jag tänkte åka och kolla och prova igen för att vara på den säkra sidan att jag verkligen älskar dom och vill köpa dom!
 

 

Sprang inom en annan affär på samma plats för att inhandla två söta pyjamaser till mig själv! Såååå underbart söta dom var! Längtar redan tills jag skall gå och sova!! :) Vi åkte vidare och då blev det till Rusta där vi shoppade en aning. För mig så blev det plåster samt plåsterburk att förvara plåsterna i. Också blev det en söt klänning till en liten söt tjej. Jag nämner inget namn..... Kan ni gissa till vem klänningen är till??????
 

Vi var även inom en affär som heter "Barnens Hus". Wooow säger jag bara vad dom hade prylar. Och vad luftigt och skönt det var i den affären. Dit kommer jag att sätta min fot på fler gånger, utan några helst problem!! :)
 

Sen åkte vi till Husie Pizzeria och åt pizza. Dom har väldigt goda pizzor och trevliga är dom som jobbar där! :)
 

Vi delade på en pizza och vi orkade inte ens äta upp den. Så dåliga är vi på att äta pizza. Hehe.... ;)

Nu skall jag snart se film och sen skall jag ta och sova för imorgon väntar en rolig dag med Emilia och Emelie!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!