Loppis med Emilia

I söndags var jag på barnloppis med Emilia och Emelie men Emelie gick för sig själv medans jag och Emilia gick tillsammans. Både jag och Emilia hade det mysigt och skoj. Och Emilia bara sa, titta, titta och titta på allt som hon såg. Det lät verligen jätte gulligt när hon sa det. Jag gick upp vid 7 tiden för att vara klar och på plats för att möte E & E vid Folkets Park.

Jag och Emilia köpte Karlsson På Taket, en liten bok, en dvd film, förkläde och en tröja. Syrran hade köpt massor! Bl.a. 2 dvd filmer, leksaksbarnvagn till Emilia och hon är så överlycklig för sin dockvagn så det finns inte! :) Även docka + skötbord med. Vi var på loppiset i nästan 3 timmar och snacka om vad trött, varm, svettig och ont i fötterna jag hade efter dessa timmarna på loppiset men kul var det och det kommer jag att göra om!!! :D

Efter allt kul med loppis och glass fika så tog vi (jag och Emilia) och åt lite mat på McDonalds och syrran gick åt sitt håll till Polska Marknaden! Tack Emelie!! (L)

Väl hemma igen så stack vi till familjen och därpå cyklade jag till Bulltofta för att se på lillebror när han skulle spela fotbollsmatcher. Sen blev det hem till mamma igen för att äta pastasallad med kyckling och även super goda baguetter till det. Tusen tack mamma!! Jag älskar dig! (L)

 

 

 

 

 

 

Sen blev det direkt sängen för min del! Skööööönt!! :)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!