Midsommarafton med min bästa familj (L)

Imorse så var jag så arg så arg så det går knappt inte att förklara hur arg jag var. Men vid lunch tid så gick det arga över till glada Johanna igen! :) Skönt!!!!!

Mamma och jag åkte till E & E för att sedan åka vidare till Sibbarp för att fira midsommar där tillsammans. Vi gick och tittade på marknaden först lite innan och efter det blev det både sång och dans samt även picknick som mamma hade fixat till, vad mysigt det var mamma. Tack! :)
Efter det åkte jag med Emilia och lill syster hem för att laga god mat tillsammans. Det blev plattöra och tjocköra, kan ni gissa vad det är?????????? Vi hann även att se på Sommarlov på tv som jag följer exakt varje dag!! :)

Senare på kvällen så kom mamma och Tilda och då åt vi Chees Cake som syrran hade gjort. Det blev även jordgubbar med kaffegrädde. DÄrefter bestämde vi oss för att ta en tur ner till dansen "kasebanan" och där gungade Trollis och vi hann även se på när folk dansade, om man nu kan kalla det för dans!!! ;) Det blev inte så länga där nere pga att det blåste väldigt mycket. Istället traskade vi hem till E & E och spelade sällskapsspel och hade det mysigt tillsammans.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!