Midsommarkrans

Åkte till "andra träningen" och där blev det tyvärr inte träning utan istället att göra en Midsommarkrans. Den blev okej inte den snyggaste men det funkar väl endå. ;)
 

Gick därefter hem till syrran för att hämta mina älskade solglasögon som jag hade glömt hemma hos E & E herromdagen. Blev buss till centralstationen och sen åter igen buss hem. Inom BK för att käka men som jag har sagt innan så gillar jag verkligen inte köpe mat dvs. Ush!!!! :(

Åkte buss hem till mamma och Tilda och sen blev det en promenad hem. Cyklade till Statoil när det spöregnade för att handla lite. När jag sen kom hem var jag dyblöt. :(


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!