Till Ingrid, Astrid och Clara för att rida mm

Ställde klockan igår kväll och vaknade idag vid kl 9.35 och gjorde vid mig och packade ridväskan och sen cyklade jag till ett bageri för att handla fransbröd för att efter det äta frukost hemma hos familjen.

Senare på förmiddagen vid 11 snåret blev jag upphämtad av Bagge och Frida. Jag blev körd hem till Ingrid, Astrid och Clara för att vi skulle rida hemma hos dom för dom har stall och djur som hästar och så hemma och några till kompisar väntade där. Som Amanda, Maria, Frida, Linnea och Blondin Bella var också där förstås! :)

 

 

Vid 13 - 18 snåret så kom SVT-Sveriges Television med MARTIN EMTENÄS från "Mitt i naturen" och filmade oss på ridningen och vår aktivitetsdag på gården. Eftersom det skall komma på tv på Victoria dagen när hon fyller år. Vi blev även gäst inbjudna dit då för att vara med och så. :) Tack!

 

Hela dagen i stallet och med dom söta hästarna har bara gått så fort. Klockan kunde väl haft stannat några timmar för att få mer tid med alla och allt. ;) Så idag har vi ridit, gått tipspromenad, badat, fiskat, spelat brännbollsturnering och plockat ägg. Vi fick upp två styckna stora fiskar som vi sen grillade.

 

Vid 19.00 tiden så åt vi hamburgare och sen har vi inte gjort så mycket mer idag!

 

 

Kram


/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!