Tröttis dag

Idag skulle jag egentligen ner till Kage för att hon fyller år imorgon söndag. Men så blev det inte eftersom jag inte fick reda på den exakta tiden. Pappa snackade om kl 15.00 och Kage snackade om 13.00. Plus att Kage skulle haft ringt mig på fredags kvällen men det gjorde hon inte. Sedan idag så ringde jag dom för att höra om vilken tid som det gällde och då fick jag kl 13.30 och då sket sig allt. Men i och för sig så kände jag endå inte för att träffa och åka ner till dom. Så det blev istället en skön hemma dag pga att jag är trött idag!!!! Vet inte varför men sådana dagar har väl alla någongång!!

Åt lunch hemma och det blev makaroner och miniköttbullar idag igen. Orkar verkligen inte lägga ner för mycket energi på det nu eftersom det finns annat som är viktigare att tänka på.
Har även pratat med Sara

 
Mina tankar är just nu hos mitt HJÄRTA och när jag sitter här och tänker på mitt HJÄRTA så kommer mina stora krokodiltårar rullandes ner för mina kinder. Det är så svårt att hålla tillbaka dom när dom bara vill rulla ner på mina kinder. Tur att min syster finns så att jag kan prata med henne nu på internet. Jag älskar dig lillasyster!!! <3 <3
 

 


Nu skall jag snart gå och sova är super trött!!!!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!