Ambulance, Ambulans

Igår var jag hemma hos familjen och hälsade på mormor. Syrran och Emilia kom också på besök. Åt varma smörgåsar och sen plötsligt blev syrran sjuk så åkte in med Ambulans med henne. Träffade på Salome på UMAS, trevligt trevligt!! :) Satt och höll henne sällskap i drygt 12 timmar. Sååååå helt fantastiskt fint det har blivit på akuten i Malmö på sjukhuset. Gult, grönt, rött och orange var det på väggarna på akuten. Påväg hem åt jag på McDonalds och sen åkte jag hem.
 

 

 

 

En snabb uppdatering får det bli nu...... Idag körde mamma och Emilia och hämtade mig vi körde hem till syrran och Emilia och fixade lite och sen var vi och hälsade på syrran på UMAS. Åkte hem för att äta fäskpannkaka men den där maten gick verkligen INTE att äta som Ulf hade lagat. Jag gjorde om den så jag och mormor åt den istället. Senare kom Ulf hem igen och då bad vi honom att smaka på maten och det gjorde han med andan i halsen. Han svalde inte ens det och sa fy fann vad äkligt det var. Efter en stund så kom han fram till att han hade glömt mjölet i fläskpannkakan. Ush säger jag bara!!!! :(

Cyklade till affären för att handla Kvällsposten som mormor ville ha. Och nu är jag hemma och skall snart sova för att jag är så trött så trött efter en jobbig helg.

Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!