Ambulans och Emilia dag

Igår kväll när jag och pojkvännen skulle gå och sova så blev det en dusch istället för på morgonen och då tänkte inte jag på att det kan finnas "mandelolja" i en hudlotion så jag kletade in mig med den och ret som det var så kunde jag inte andas. Fick akut åka in på Akuten med Andreas och Jessica men pojkvännen följde med mig.

Klockan 06.00 så ringer klockan för att jag skulle åka och passa Emilia idag pga att hennes dagis var stängt och syrran var tvungen att gå i skolan.

Gick sen till mobilia för att inlandla lite saker inför mors-dag som är på söndag! :) Hoppade på buss 2 eller 7 ifrån mobilia för att sen byta buss på Malmö centralstation för att ta nästa buss. Men jag kom bara fram till Triangeln i Malmö med bussen.....

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!