Anders och John

Åkte taxi till centralstationen för att möte upp Anders ifrån kollot och vi tog en glass fika nära stationen. Även John kom på besök och hängde med oss.

Blev upphämtad av Anne och sen körde vi och käkade pizza på Husie Pizzeria. Vi delade på en och samma pizza pga att ingen av oss orkar äta en stor pizza själva. Därefter åkte vi hem till mig för att hämta träningskläder men fick senare ett sms av lilla V att det inte var någon träning. Jag och Anne körde hem till Marielle och hämtade prylar inför lördag. Sen körde vi och handlade inför lördag då det blir stor fest för Anne!! :)

Väl hemma ikväll så cyklade jag till affären för att posta mitt paket till Kerstin men dom hade ju dock redan stängt kl 19.00 så irri jag blev pga det!! :(

Skall snart popa lite popcorn och se på någon film för imorgon händer det grejer för mig men det får ni läsa på bloggen imorgon istället! Överraskning!!!! :)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!