birthday party

Varning ett långt inlägg..... :)

I lördags så vaknade vi vid tolv tiden och vi drog till Jägers för att shoppa strumpbyxor och lite annat men det slutade med att vi hade shoppat en hel del annat kul med. Köpte en brosch till mig själv som det står, Barn är oslagbara! :) Samt att vi köpte fina blommor till Anne!
 

Köpte kakor på ett café och åkte inom familjen och överlämnade dom där. Gav även söta och underbara Emilia en present ifrån mig och pojkvännen. Och såhär ser den ut! Hon är verkligen MOSTERS LILLA PRINSESSA! :)
 

Vi gick hem och vid 16.30 tiden så kom Martina en "kompis" och fixade mitt hår inför den stora festen hos Anne! Jag blev så fin så fin. Blev jätte nöjd med min frisyr, tack Martina för hjälpen! Mamma kom och hämtade oss och vi blev körda till den stora festen! Det blev mat, dryck, godis, musik, sång och dans och mycket trevliga människor som sällskap!
 
Anne & Anders

 
Den fina tårtan....

 
Johanna, Anders & Lena o nån mer.... ;)

 
Party, party!! :D

 
Lite folk på festen.

 
Bandet som spelade. Bra eller?

 
Lisa rockar loss!!

 
Vilo paus.... kanske?!

 
Skål!!

 
Anders och Magnus fixar musik.

 
Anne värmer upp med lite sång.... Undrar hur det går!

 
Hela bandet står på scen! ;)

 
VÄRLDENS BÄSTA FREDDIE SJUNGER MED HANS UNDERBARA SÅNGRÖST!!!!!! :) FRÅGAN ÄR KAN DET BLI BÄTTRE?!?!? SVAR: nej!!!!!

 
Dans pågång....

 
Min pojkvän rockar loss!!! Bra där älskling!!!!!

 
Fler dans galna gäster!!

 
Please don´t stop the music! ;)

 
Vi rockar på, rockar på.....

 
Osv

 
Mattias somnade på bussen påväg hem med oss sång galna!! :)

 
Jimmy o Lisa med spotify i högsta hugg. Där dom hittade låten "vill du ligga med mig då om sanningen ska fram" den låten har satt sig fast i mitt huvud.... Och pojkvännen fick spel på oss (mig, Lisa & Jimmy) Hehe..... Stackars han..... ;) Missade att hoppa av på vår busstation så vi fick gå en väldigt lång bit innan vi kom hem. Men trevligt hade vi det, or not!! :(

Här är dom fina blommorna som vi köpte till Anne!
 

Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!