Entré Noa Noa & Disco x 2

Vaknade ganska sent idag och gjorde syrrans goda korvgryta till middag. Märkte att varmvattnet inte fungerade. Ringde och felanmälde det och gubbar kom hit och fixade det senare på eftermiddagen. Fick cykla hem till familjen och duscha och sen bar det av till Entré Noa Noa för att prova kläder inför modevisningen inför imorgon lördag.

Satt och väntade på Sophie i 20 min pga att Madde var försenad. Fick inte så trevligt bemötande av dom när vi klev in i affären. Gick in i klädhytten för att testa 2 dö fula tunikor och sen kom dom minsann med ett par SJUKT FULA Jeans shorts som dom tyckte att jag skulle ha. Tunikorna var så gräsligt fula men det funkade endå. Men Jeans shortsen var så fula att jag inte ens ville testa dom. Sa som jag tyckte att jag inte gillade dom och att det inte var alls min stil men då blev dom så rasande både dom i affären på Noa Noa på Entré samt Sophie och Madde från Aktiva Tjejer i Malmö. Jag sa att jag i så fall avstod ifrån modevisningen på lördag som skall vara i Ängelholm och då blev dom så irriterade och sura på mig! Gick där ifrån super ledsen.

Åkte bort till UMAS för att möte upp min goda vän A och sen åkte vi och fikade. På vägen hem körde vi inom affären för att handla vitlök till min korvgryta. Väl hemma så ringde jag till några på pressen och talade med dom och dom skall åter igen höra av sig till mig i helgen alternativt i början av veckan som kommer!!!!!!!

 

 
Bytade om och fixade mig inför att mamma skulle hämta mig och sen åkte vi hem till syrran och världens bästa Emilia!!!!!! Mamma skulle passa Emilia. Jag och syrran drog iväg till Holma för att gå på ett disco. Det var det sämsta discot som jag har varit på någonsin!!! Vi drog vidare till ett annat disco och där var massor av kompisar som var på. Sjukt kul hade vi och dansade gjorde vi. Träffade Johanna H där och vi besrämde att vi skulle ta en fika nu någongång snart. Träffade på A, E, A, N, C, D, M, B och många fler.

 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!